MENIU
MENIU
Cosul tau

Termeni si Conditii

Termeni si conditii - GrandShop


Informații Generale conform cu Ordinul ANPC privind informarea consumatorilor de catre operatorii economici care desfasoara activitate online cu nr 225/25.04.2023 (publicat in Mon. Of. 1110/11.12.2023)

Companie: Chiticaru-Mic Cristian Persoana Fizica Autorizata
CUI - CIF: 48797530
Reg. Com: F40/6776/2023
Sediu Social: Strada Tudor Gociu nr.14A Birou1, Bucuresti, Romania, Cod Postal: 041041
Obiect de activitate: 4791 - Comerţ cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet (EXCLUS PRODUSE ALIMENTARE) | 4532 - Comerţ cu amănuntul de piese şi accesorii pentru autovehicule | 6201 - Activităţi de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client) | 6311 - Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web şi activităţi conexe | 6312 - Activităţi ale portalurilor web
Punct lucru vânzări online:: https://www.grandshop.ro/
Tip sediu: Activitate la terti
Serie si nr document: B 4774889
Email: contact@grandshop.ro
Telefon: +40 738 077 075

  1. Introducere

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Chiticaru-Mic Cristian Persoana Fizica Autorizata, numit GrandShop, prin intermediul magazinului online https://www.grandshop.ro/ catre cumparator.

 

Chiticaru-Mic Cristian Persoana Fizica Autorizata este societatea care administreaza domeniul https://www.grandshop.ro/ si subdomeniile acestuia (numit in continuare "SITE").

 

Chiticaru-Mic Cristian Persoana Fizica Autorizata denumita in continuare “GrandShop” societatea organizata in baza legii romane, cu sediul social in orasul Bucuresti, strada Tudor Gociu nr.14A Birou 1 (nu exista program cu publicul) avand codul de inregistrare fiscala 48797530, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. F40/6776/2023, telefon: 0738077075 si email contact@grandshop.ro.

 

Utilizatorii/clientii acestui site sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare.

 

Prin finalizarea comenzii, clientul accepta Termenii si Conditiile si Prelucrarea datelor cu caracter personal specificate in acest capitol.


 

Modificări și Acces la Termenii și Condițiile Serviciilor

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenii și condițiile acestor servicii, fără a fi necesară o notificare prealabilă a clientului. Clientul are acces permanent la termenii și condițiile utilizării serviciilor și este obligat să le parcurgă de fiecare dată când accesează site-ul nostru.

1.1. Definiții

În cadrul acestui document, următorii termeni vor avea înțelesurile specificate mai jos, dacă din context nu reiese altfel:

  • Client – orice persoană fizică cu vârsta peste 18 ani sau persoană juridică care accesează sau obține acces la conținutul oferit de GrandShop prin mijloacele de comunicare puse la dispoziție de aceasta sau în conformitate cu un acord de utilizare existent între GrandShop și client. De asemenea, clientul poate necesita crearea și utilizarea unui Cont, achiziționând unul sau mai multe Produse de pe Site în calitate de consumator, în scopuri personale și de uz casnic sau în scopuri comerciale/profesionale în conformitate cu legea, fără a avea calitatea de consumator.
  • Vânzător – GrandShop, entitatea care oferă produsele/serviciile disponibile.
  • Comandă – un document electronic care reprezintă forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin intermediul căruia Cumpărătorul își exprimă intenția de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
  • Produse – orice bunuri sau servicii menționate în Comandă, care urmează să fie furnizate de către Vânzător Clientului.
  • GrandShop – Chiticaru-Mic Cristian Persoană Fizică Autorizată, cunoscută sub numele de "GrandShop", o entitate conform legii românești, cu sediul social în București, la adresa Str. Tudor Gociu nr.14A, Birou 1 (fără program cu publicul), având codul de înregistrare fiscală 48797530 și înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr. F40/6776/2023. Pentru contact: telefon: 0738077075, email: contact@grandshop.ro.
  • Cont – secțiunea din Site compusă dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite cumpărătorului să transmită comenzi și care conține informații despre client/cumpărător și istoricul acestuia în site (comenzi, facturi fiscale, garanții etc.).
  • Responsabilitatea Utilizatorului Utilizatorul este responsabil și se angajează să asigure corectitudinea, completitudinea și actualizarea tuturor informațiilor introduse la crearea contului.
  • Contract / Termeni și Condiții Contractul, definit ca o comandă lansată de client și confirmată de către vânzător, este acceptat de client în momentul plasării comenzii. Renunțarea la contract poate fi făcută în conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanță.
  • NEWSLETTER NEWSLETTER-ul reprezintă mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (prin e-mail, SMS), referitor la produsele/serviciile și/sau promoțiile desfășurate de GrandShop pe o anumită perioadă, fără a implica vreun angajament din partea GrandShop în ceea ce privește informațiile furnizate.
  • Utilizator Este considerat Utilizator orice persoană fizică cu vârsta peste 18 ani sau persoană juridică înregistrată pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, a acceptat clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
  • Cupon de Discount Cuponul de discount este valabil 30 de zile de la data primirii și poate fi utilizat o singură dată de către un client, exclusiv pe adresa de e-mail la care a fost primit. Ne rezervăm dreptul de a anula/retrage orice cupon care nu respectă termenii și condițiile, neputând fi utilizat cu o altă adresă de e-mail decât cea specificată.
  • Tranzacție Tranzacția reprezintă încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui bun și/sau serviciu de către GrandShop către Cumpărător, prin intermediul serviciilor unui procesator de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
  • Agent de Vânzări Agentul de vânzări este o persoană angajată la GrandShop care se ocupă de preluarea comenzilor.
  • Taxa de Timbru Verde Taxa de Timbru Verde reprezintă valoarea exprimată în lei, achitată de către Vânzător către societatea autorizată pentru colectarea, transportul și valorificarea/reciclarea deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, conform legislației în vigoare.
  • Specificatii Specificațiile reprezintă toate detaliile și/sau descrierile bunurilor și serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
  • Rating Rating-ul reprezintă modalitatea de exprimare a gradului de satisfacție al unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Acesta se exprimă sub forma unor stele, fiecare bun putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Gradul de satisfacție este întotdeauna asociat cu recenzia scrisă de Utilizator/Client/Cumpărător referitoare la un anumit bun sau serviciu.
  • Comentariu Un comentariu reprezintă o apreciere sau o observație cu scop critic, adusă la o recenzie sau la alt comentariu.
  • Review Un review constă într-o evaluare scrisă realizată de către proprietarul sau beneficiarul unui bun sau serviciu, bazată pe experiența personală și capacitatea acestuia de a oferi feedback de calitate, indicând dacă bunul sau serviciul respectă sau nu specificațiile oferite de producător.
  • Conținut Conținutul include:
    • toate informațiile de pe Site accesibile sau vizibile prin utilizarea unui echipament electronic;
    • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
    • orice informație transmisă de un angajat/colaborator al Vânzătorului Cumpărătorului, fie că a fost specificată sau nu de către acesta;
    • informații legate de bunuri/servicii și tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
    • informații despre bunuri/servicii și tarifele practicate de un terț cu care Vânzătorul are contracte de parteneriat într-o anumită perioadă;
    • date referitoare la Vânzător sau alte date confidențiale ale acestuia.
  • Bunuri și Servicii Bunurile și serviciile sunt definite ca orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, furnizate de către Vânzător Cumpărătorului în urma Contractului încheiat.
  • Campanie Campania reprezintă acțiunea de expunere în scop comercial a unui număr finit de bunuri și/sau servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă stabilită de Vânzător.
  • Document Prezentele Termeni și Condiții sunt considerate documentul oficial.
  • Taxa de Timbru Verde Taxa de Timbru Verde reprezintă valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată pentru colectarea, transportul și valorificarea/reciclarea deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, conform legislației în vigoare.

După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui bun sau serviciu, Cumpărătorului i se va solicita să scrie o recenzie referitoare la produsul sau serviciul achiziționat, automat de către GrandShop.

  • 2. DREPT DE PROPRIETATE Site-ul https://www.grandshop.ro/ este deținut și operat în totalitate de către Chiticaru-Mic Cristian Persoana Fizica Autorizată. Folosirea materialelor publicate pe site în orice formă și scop, inclusiv nume, design și structură a site-ului, imagini ale produselor, și texte, fără acordul GrandShop, este interzisă și se sancționează conform legislației române.
  • 3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE ȘI PLASAREA UNEI COMENZI Informațiile folosite pentru descrierea produselor și/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) sunt utilizate exclusiv în scopuri de prezentare.

Prin lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online https://www.grandshop.ro/, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare utilizată de către vânzător pentru desfășurarea operațiunilor (electronic sau telefonic). O comandă este compusă din bunurile sau serviciile regăsite în oferta magazinului online menționat mai sus.

4. Comanda

  • Facturare și Livrare:
    • Datele de facturare și de livrare trebuie furnizate cu precizie și completitudine de către CLIENT la plasarea comenzii.
    • Lansarea comenzii (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii sau a contractului.
  • Etapele comenzii:
    • Înregistrarea comenzii: Se generează automat un număr unic pentru fiecare comandă.
    • Preluarea comenzii: De către un agent de vânzări, în limita programului afișat pe site la secțiunea Contact (program magazin).
    • Confirmarea comenzii: Confirmarea se face exclusiv de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail).
    • Livrarea comenzii: Se efectuează după confirmarea acesteia, fie telefonic, fie prin e-mail de către un operator.
  • Anularea comenzii: GrandShop poate anula comanda CLIENTULUI fără nicio obligație ulterioară în anumite situații:
    • Date incomplete sau incorecte furnizate de CLIENT pe SITE.
    • Lipsa stocului produsului, clienții primesc un cupon de review pentru o comandă ulterioară.
    • Cuponul de discount este valabil 30 de zile și poate fi utilizat o singură dată pe adresa de e-mail destinatară. Ne rezervăm dreptul de a anula orice cupon care nu respectă termenii și condițiile, acesta neputând fi folosit cu o altă adresă de e-mail.

 5. PRETUL SI STOCUL PRODUSELOR

  • Prețurile și stocurile produselor sunt actualizate la intervale de 24 de ore până la 5 zile.
  • Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.
  • Toate prețurile sunt exprimate în lei (RON).
  • In cazul platilor online GrandShop nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.

Stocurile produselor:

IN STOC: produsul se afla in stocul fizic si se poate livra in baza unei comenzi online, DUPA CONFIRMAREA COMENZII. Termen livrare 2-3 zile lucratoare de la confirmarea de ridicare de catre Cargus.

IN STOC FURNIZOR:  produsul se afla in depozitul furnizorului conform ofertei transmise de catre acesta si se poate livra dupa verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Termen livrare 4-5 zile lucratoare de la confirmarea de ridicare de catre Cargus.

De asemenea in cazul in care doriti sa aflati disponibilitatea unui produs cu acest status, folositi butonul Pune o intrebare din pagina produsului dorit.

STOC LIMITAT: produsul se afla inca in oferta furnizoilor cu mentiunea ca stocul poate fi limitat, produsele pot fi rezervate la furnizor pe unele comenzi, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 30 de zile sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat.

INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici in stocul GrandShop, nici in stocul furnizorului. Aceasta informatie  este afisata pentru produsele care au fost in stoc si nu se mai aduc pana nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care colaboreaza GrandShop.

 

6. LIVRAREA PRODUSELOR - PLATA

Politica noastră de livrare la GrandShop.ro este concepută pentru a-ți oferi cea mai bună experiență de achiziție:

 
  1. Metoda de Livrare: Utilizăm serviciile de curierat pentru a asigura livrarea comenzilor tale în toată România.

  2. Costul de Transport: Pentru orice livrare, costul de transport este de 18 lei.

  3. Timpul de Livrare:

    • Pentru produsele indicate ca fiind "IN STOC", vei primi comanda în termen de 2-3 zile lucratoare de la confirmarea de ridicare de catre Cargus

    • Pentru produsele indicate ca fiind "IN STOC FURNIZOR", termenul de livrare este de 4-5 zile lucratoare de la confirmarea de ridicare de catre Cargus

  4. Comunicare și Notificare: Vei fi informat constant cu privire la stadiul comenzii tale. După plasarea comenzii, vei primi confirmarea acesteia.

Ne străduim întotdeauna să livrăm în timp util și să te ținem la curent în fiecare etapă a procesului de livrare. Dacă ai orice întrebări sau nelămuriri, suntem mereu disponibili pentru a te ajuta!

Plata se poate efectua prin urmatoarele metode:

 

1. Ramburs
• Se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.

 

2. Plata online prin card.

• Puteti efectua plăți online cu cardul (personal sau al firmei).
• Cardurile acceptate sunt cele emise de VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.
• Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie furnizate urmatoarele date:

 

                 - codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);

 

                 - data de expirare;

 

                 - ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura dumneavoastră.

 

• Tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dvs. indiferent de valuta pe care o aveți în cont.
• Noi nu solicităm și/sau stocăm nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
• Procesarea datelor de card se face prin serverele mobilpay.ro

 

3. Ordin de plată
• Se generează o factură proformă și se trimite prin e-mail sau fax către client de un agent GrandShop. Contul bancar este trecut în factura proformă în funcție de cererea clientului.

• Produsele vor fi trimise clientului după ce se are evidența intrării banilor în contul bancar al GrandShop.

PRODUSUL va fi livrat CLIENTULUI in sistem de curierat door-to-door catre CLIENT.

Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierea expeditiilor, cauzata de conditii meteo nefavorabile, stari de necesitate, dezastre naturale sau alte situatii exceptionale. Ne absolvim de orice raspundere legata de neprimirea produsului in cazul in care clientul nu a putut fi contactat, nu a fost gasit la adresa de livrare sau a solicitat schimbarea datelor de livrare curierului, a amanat livrarea fara o instiintare prealabila, valabile in cazul produselor comandate prin curierat rapid.

Daca comanda nu este livrata in timpul estimat ne puteti contacta prin telefon sau email si noi vom depune toate eforturile in incercarea sa primiti comanda cat mai repede posibil.

In cazul livrarilor prin curierat, cat si prin curierat rapid este recomandat ca dupa receptionarea comenzii, produsul (produsele) sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat si al functionalitatii, iar in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate.

Costul de transport este de 18lei.

 

Este recomandat ca verificarea sa fie facuta cat mai repede dupa receptionarea comenzii, iar sesizarea facuta la adresa de e-mail: contact@grandshop.ro. Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda, despre starea produsului si de preferat cateva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

 

7. DREPTURI DE AUTOR

 

Drepturile de autor asupra intregului continut apartin in totalitate GrandShop si nu se pot folosi sau copia fara acordul scris al proprietarului.

 

Cei care acceseaza site-ul https://www.grandshop.ro/ au urmatoarele drepturi:

Explorarea continutului https://www.grandshop.ro/

Reproducerea, traducerea sau utilizarea informatiilor publicate, numai cu acordul sursei;

Persoana care isi bazeaza deciziile, actiunile sau inactiunea sa pe informatiile continute in acest website isi asuma raspunderea integrala pentru eventualele pierderi suferite;

Fotografiile prezentate au caracter informativ si pot contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului;

Specificatiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fara nevoia de instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

 

8. GARANTII

 

Toate produsele comercializate de catre magazinul online https://www.grandshop.ro/, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor si distribuitorilor - toate produsele sunt noi in ambalaje originale. Garantia produselor comercializate de catre GrandShop este asigurata de catre service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producatorilor, prin predarea acestora in cazul lipsei conformitatii, catre centrul de preluare al garantiilor GrandShop sau direct catre centrele de service autorizate specificate in certificatul de garantie.

 

9. PUBLICITATE

 

NEWSLETTERELE sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

 

In momentul in care, CLIENTUL isi creaza un CONT pe SITE, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Optiunea cu privire la acordul exprimat de catre CLIENT, poate fi modificata in orice moment.

 

Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor de catre CLIENT sau UTILIZATOR se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricarui NEWSLETTER.

 

Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.

 

10. DREPTUL LA RETRAGERE - RETURNARE

Costul de inlocuire este de 13 lei.

Pentru returnarea unui produs, se va efectua o cerere de retur pe website sau telefonic, urmand ca un curier sa ridice produsul de la cumparator. NU se pot returna banii inainte ca produsul sa fie receptionat de catre GrandShop. In cazul in care coletul nu este returnat corespunzator (ambalat, cu toate accesoriile), GrandShop poate retine o suma de bani.

In cazul in care s-a trimis un produs defect, deteriorat sau un alt produs, costul va fi suportat de catre noi.

Conditii de returnare-inlocuire :

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Returnarea baniilor se efectueaza de catre GrandShop intr-un cont, in maxim 14 zile de la primirea coletului de la consumator.


Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

 

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:           

pentru COMENZILE achitate cu OP / Ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar intr-un cont IBAN de Romania - RO.

 

GrandShop va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi PRODUSELE (se va lua data cea mai recenta).

 

GrandShop isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea PRODUSELOR, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii PRODUSELOR.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original daca se poate, cu toate accesoriile).

In cazul in care un produs returnat prezinta orice deterioare (cutie deteriorata, rupturi, ambalaj deteriorat, murdarie, etc) vom fi nevoiti sa nu returnam intreaga suma de bani.

Produsul se poate returna IMPACHETAT CORESPUNZATOR astfel incat, ambalajul ORIGINAL sa nu fie afectat/deteriorat in urma transportului.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator (cum ar fi incaltamintea sau produsele facute pe comanda);

furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate sau folosite de consumator (cum ar fi aparatele de ras, epilat etc...);

nu pot fi returnate produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

jucarii, produse pentru copii & bebe : poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate.

 

In cazul in care solicitati schimbarea sau returnarea unui produs din cauze care nu se atribuie vanzatorului, costul transportului va fi suportat de catre cumparator.

In situatia in care doriti sa returnati un produs, puteti opta pentru achizitionarea altui produs din magazin, diferenta de pret urmand sa fie achitata ulterior de catre dumneavoastra sau restituita de catre noi (in cont bancar), dupa caz.

 

11. INFORMATII LEGALE

Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate pot fi facute accesand Formularul de Contact sau din pagina dedicata a retururilor.

 

12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Te rog sa parcurgi Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document. Se poate citi Aici

 

13. POLITICA COOKIE

Te rog sa parcurgi Politica COOKIE cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document. Se poate citi Aici

 

14. DREPTURILE TALE

Regulamentul general privind protectia datelor prevede o serie de drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a sesiza autoritatea de supraveghere competenta sau de a va adresa justitiei.

Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

 

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
dreptul la informare și acces;
dreptul de intervenție asupra datelor;
dreptul la rectificare;
dreptul la ștergerea datelor;
dreptul la restricționarea prelucrarii;
dreptul la portabilitatea datelor;
dreptul de opoziție și procesul decizitional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Puteți să vizualizați, să editați sau să ștergeți datele dvs. cu caracter personal din contul de pe pagina dedicata GDPR sau prin solicitare trimisa pe email la contact@grandshop.ro

Aveti dreptul sa depuneti o sesizare la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pe cale amiabila.

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil in scopul solutionarii oricarei situatii pe cale amiabila

15. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

16. Jurisdicția. Legea aplicabilă

Relațiile contractuale dintre părți vor fi guvernate de legea română. Litigiile care nu vor putea fi rezolvate pe cale amiabilă, vor fi înaintate spre soluționare instanțelor competente.